Pasaraya Online Atomy

Kalau yang suka research dulu, baca info2 produk dulu.. sebelum try / membeli produk, pasti info ini yang dicari-cari bukan? 👇👇👇👇😉😉😉

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

PENGENALAN.

( 1 ). APA ITU PASARAYA ONLINE ATOMY?

ATOMY adalah sebuah pasaraya, sama seperti pasaraya2 biasa yang lain seperti GIANT, MYDIN, TESCO, JUSCO, FAMILY STORE, ECONSAVE, 7E dan lain2... cuma bezanya pasaraya ATOMY diurusniaga secara online.

Atomy mula bertapak di Korea pada tahun 2009 dan sebelum dilancarkan di Malaysia, Atomy sudah bertapak di sembilan buah negara maju. 

Atomy Malaysia telah satu tahun lebih dilancarkan di Malaysia iaitu di Berjaya Times Square, Kuala Lumpur pada 17/11/2016 yg lalu  dan kini Atomy telah berkembang di 11 buah negara di dunia.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

ATOMY AKAN MULA DILANCARKAN KE:
1. INDONESIA
2. VIETNAM
3. CHINA
4. RUSIA
5. INDIA
6. AUSTRALIA

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Setakat ini Atomy Telah pun berada di 12 buah negara berikut
🇰🇷 Korea website  (Korean)
www.atomy.com/kr 
🇺🇸 USA website(English)
www.atomy.com/us/Home
🇯🇵 Jepun website (Japanese)
www.atomy.com/JP/Home
🇨🇦 Kanada website (English)
www.atomy.com/ca/Home
🇼🇸 Taiwan website (Chinese)
www.atomy.com/tw/Home
🇸🇬 Singapore website (English)
www.atomy.com/sg
🇰🇭 Cambodia website (Khmer)
www.atomy.com/kh   
🇵🇭 Philippines website (English)
www.atomy.com/ph
🇲🇾 Malaysia website (English)
www.atomy.com/my
🇲🇽 Mexico website
www.atomy.com/mx
🇹🇭 Thailand website (Thai)
www.atomy.com/th
🇦🇺 Australia website (English)
www.atomy.com/au

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

( 2 ). Apakah barang2 yang dijual di pasaraya ATOMY

Pasaraya ONLINE ATOMY ini sama sahaja dengan pasaraya biasa yang lain iaitu menjual produk2 keperluan harian kita seperti berus gigi, ubat gigi, shampoo rambut, hair conditioner, sabun @ gel mandian, pencuci muka, cecair pencuci pakaian, pelembut dan pewangi basuhan, cecair pencuci pinggan mangkuk, pelbagai aneka alatan solek, set penjagaan kulit lelaki dan wanita, aneka supplement kesihatan dan vitamin, serbuk minuman seperti kopi, buah buahan, serta perkakasan dapur dan ratusan produk keperluan diri dan rumah tangga.









🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

( 3 ). Mengapa anda perlu berbelanja di pasaraya Atomy?

a). Pernahkah anda kira, berapa banyak RM anda habiskan setiap bulan di pasaraya biasa dan APA pulangan yang anda dapat?. Pastinya perbelanjaan harian anda akan hangus begitu sahaja dan tiada pulangan kepada anda kan?.

b ). Kalau anda mengajak saudara mara, kawan atau jiran anda sama shopping di pasaraya biasa adakah anda mendapat bonus atau imbuhan dari pasaraya2 berkenaan?. 

Di sinilah Istimewanya ATOMY .. Jika anda berbelanja di pasaraya online Atomy, anda boleh berjimat sakan, malah anda boleh menjadi kaya raya dengan hanya bertindak sebagai pelanggan dan mengajak orang lain menjadi pelanggan pasaraya online ini. MUDAH BUKAN?.

Tidak itu sahaja, kebanyakan barang2 keluaran ATOMY sangat berkualiti dan ada jaminan Wang di kembalikan sekiranya anda tidak berpuashati dengan produk Atomy yg anda beli.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

( 4 ). Mengapa anda perlu menyertai Atomy dan apa keistimewaannya.

✅✅1⃣  Dengan menyertai Atomy, anda berpeluang menjana income pasif setiap Bulan tanpa perlu memegang stok.

✅✅2⃣ Produk Aomy berkualiti tinggi dan berfungsi membantu ramai pengguna dalam penjagaan kulit, penjagaan kesihatan dan perawatan penyakit cancer.

✅✅3⃣ Harga yang rendah dan berpatutan. Barangan Atomy mempunyai harga yang HEBAT, sebagai contoh.. " nano emas iaitu berus gigi anti bakteria dijual dengann harga RM4.xx, ubat gigi propolis 50g pula dijual dgn harga RM5.xx Banyak lagi produk Atomy yg berkualiti jika dibandingkan dgn pasaraya biasa. seperti produk Hemohim untuk merawat Cancer, produk herba untuk kuruskan badan, skin care utk merawat wajah dan muka anda.

✅✅4⃣ Tiada yuran untuk mendaftar sebagai ahli atau member Atomy.. maksudnya pendaftaran menjadi ahli adalah PERCUMA.

✅✅5⃣ Tiada paksa beli.. Atomy percaya bahawa produknya tidak perlu memaksa orang untuk membeli , ini kerana .. produk Atomy begitu hebat dan berkualiti, akan mendorong pengguna untuk membuat pembelian ulangan.

✅✅6⃣ Pendapatan berterusan( pendapatan pasif setiap bulan ).

Atomy mempunyai pelan pemasaran yg sangat HEBAT. Apabila anda berbelanja di Atomy, anda akan di bayar bonus dlm bentuk PV (point value) dan PV ini boleh ditukar dengan duit dan akan terus masuk ke akaun bank anda.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Jadi sesiapa yang berminat untuk menjadi member Atomy, bolehlah pm saya Elly di no 0146543963 kerana anda tidak perlu membayar apa-apa yuran untuk menjadi member.


#Atomyskincare
#Atomylovet
#Atomytoothpaste
#Atomykorea
#Atomymakeup
#Atomydeepcleanser
#Atomyskincareforacne
#Atomylotion

0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama