INSTANT COPYWRITING TERMURAH untuk Meningkatkan Jualan Perniagaan Online Anda!

Service
: Memberi ayat iklan paling “POWER” dan      berkesan meningkatkan bisnes anda

Ini adalah berita baik untuk anda yang:

✅ Online seller yang sibuk dan tak ada masa nak buat ayat iklan untuk diri sendiri dan anak buah.

✅ Online seller yang baru dan tak tahu macam mana nak dapat engagement customer.

✅ Online seller yang ingin meningkatkan Jualan melalui pengiklanan di laman sosial media seperti Facebook (FB), Instagram and Whatsapp.  

✅ Plan nak buat business online tapi tak tahu nak mula promote produk macam mana. 

Korang tak perlu perah otak mcam mana nak tarik perhatian audience kerana Instant Copywriting Termurah Memberi package dengan harga Kasih sayang.

Tak kira anda online seller besar-besaran atau kecil-kecilan, copywriting adalah suatu keperluan dalam perniagaan online. Ini merupakan marketing strategi yang sangat berkesan untuk melariskan jualan.

# Instant Copywriting Termurah menawarkan perkhidmatan: 

📌Menyediakan copywriting/ayat jualan/ayat promosi/ayat memujuk/ayat meyakinkan prospek/pembaca/pelanggan untuk membeli produk/jualan anda.

📌Membimbing Peniaga online dalam memastikan Jualan melalui FB page, instagram dan Whatsapp sentiasa dikemaskini dan mendapat engagement.

📌Membantu Peniaga Mendapatkan engagement daripada prospek/pembaca melalui group-group yang besar di FB.

📌Membimbing dan memberi tips berserta teknik yang berkesan, trending dan menjimatkan dalam menjual dan mengembangkan perniagaan anda di laman sosial media.

📌Auto-posting Copywriting setiap hari kecuali Ahad pada FB Page anda. 

Dengan bantuan daripada Instant Copywriting Termurah anda akan semakin sibuk kerana produk ditangan akan sentiasa licin dan Whatsapp tak lekang dek pelanggan.



# Kenapa memilih Instant Copywriting Termurah adalah pilihan BIJAK?


1. Memukau audience membaca sehingga habis

Jumlah audience yang banyak sahaja tidak cukup untuk meningkatkan jualan anda sekiranya mereka hilang minat pada mukadimah anda. 

Instant Copywriting membantu anda Menyusun detail produk secara terperinci, teratur dengan copywriting/ayat sales yang mampu meningkatkan rasa ingin tahu pembaca sekaligus meningkatkan respond dan Click dari pembaca.

Dengan bantuan Instant Copywriting Termurah, Menarik meningkatkan Prospek dan hasil jualan menjadi mudah, semudah ABC.

Instant Copywriting Termurah menjanjikan bukan sahaja tarikan audience untuk meningkatkan prospek, tetapi juga fokus audience untuk membaca detail produk anda sehingga habis sekaligus menjadikan prospek/pembaca sebagai serious buyer

Siapa yang tak nak kan. Mereka dah merasa. Anda bila lagi?





2. Harga Kasih Sayang

Instant Copywriting Termurah memahami dilema anda.

Dengan harga super jimat serendah RM1.60/copywriting, anda dah boleh jimat banyak dan fokus lebih kepada stok jualan dan mengembangkan bisnes.

Selain memberi perkhidmatan yang berkualiti dan ekonomi, Instant Copywriting turut menawarkan pelbagai Pakej yang tak akan jumpa kat mana-mana. Sukar dipercayai. Namun inilah hakikatnya.

Pekej kat bawah hanya beberapa pakej yang ditawarkan. Kalau korang nak tengok pakej-pakej lain, korang boleh la check kat FB page Instant Copywriting Termurah. Korang juga boleh terus berhubung dengan Instant Copy Writing melalui pelbagai platform mereka pada hujung artikel ini untuk pakej yang lebih menarik dan terperinci.






3. Menjimatkan Masa dan Tenaga

Perkhidmatan Instant Copywriting Termurah membantu mengemas kini status anda setiap hari kecuali hari Ahad.

Menguruskan team dan stokis sudah memakan masa dan tenaga yang banyak. Apatah lagi jika seller ada tanggungjawab lain seperti suri rumah, ibu, pelajar ataupun bekerja.

Dah sibuk dengan keluarga dan anak-anak, memikirkan ayat-ayat yang merecik dan mampu menarik prospek akan menambah lagi tekanan. Tidak sedikit online seller yang give up kerana komitmen yang tinggi.

Kesibukan harian dengan komitmen lain akan membuat peniaga sering terlepas pandang untuk mengemaskini FB page. sedangkan untuk mendapatkan like dan engagement yang baik pada FB page adalah dengan mengemaskini FB page status secara consistent dan memberi informasi yang up-to-date.

Mendapat perkhidmatan copywriting dan auto-posting daripada Instant Copywriting Termurah semestinya menjadi kelegaan besar kepada pemilik perniagaa.   

Selain menjimatkan tenaga, anda juga dapat meluangkan masa berkualiti Bersama keluarga dan diri sendiri.



4. Menambah Ilmu, Tips dan teknik berniaga online yang tidak ternilai

Tidak hanya memberi servis yang berkualiti, Instant Copywriting Termurah turut memberi anda Tips, ilmu dan teknik yang berkesan untuk berjaya dalam berniaga secara online. Anda akan dibimbing untuk meningkatkan jualan dengan berbekalkan budget yang sangat rendah. Instant Copywriting Termurah sangat prihatin peka terhadap pelanggan yang mendapatkan perkhidmatan mereka.

Tips, ilmu dan teknik yang diterima boleh diaplikasikan dalam perniagaan online sepanjang hayat dan boleh diturun kepada anak-anak buah. Sangat berbaloi bukan?







5. FB Semakin Hidup dan Aktif

Instant Copywriting Termurah yang beroperasi selama 6 hari dalam seminggu membantu Peniaga online untuk lebih konsisten dalam mengemas kini status FB page, Whatsapp dan Instagram.

Konsistensi Peniaga dalam mengemaskini status di laman media sosial akan menarik lebih ramai pengunjung dan follower

Anda terlalu sibuk? jangan risau kerana Instant Copywriting Termurah menawarkan perkhidmatan Auto-posting setiap hari kecuali ahad untuk memastikan perniagaan anda tetapi berjaya walaupun anda menjalankan tanggungjawab di aspek lain seperti kerja, anak-anak, pelajaran dan rumah tangga. 

Ditambah pula dengan content yang berkualiti dan bimbingan daripada Instant Copywriting Termurah, perniagaan anda akan mampu mencapai prospek pada kadar yang maksimum. seterusnya meningkatkan jualan secara online.

Oleh itu, tidak ada penyesalan dalam mendapatkan perkhidmatan daripada Instant Copywriting Termurah kerana manfaat-manfaat yang peniaga akan dapat adalah jauh lebih berbaloi jika dibandingkan dengan harga yang ditawarkan.





# Feedback dan testimoni Customer sebagai Bukti yang Utuh

Melalui Feedback dan Review pelanggan, Instant Copywriting Termurah telah terbukti mampu membantu Peniaga online di pelbagai peringkat daripada founder sehingga kepada newbie online seller.

Tidak ada yang lebih meyakinkan selain feedback dan testimoni daripada pelanggan yang telah mendapatkan perkhidmatan daripada Instant Copywriting Termurah.

Oleh itu, anda perlu membaca review dan feedback daripada pelanggan yang telah meningkatkan jualan produk dan memperluaskan perniagaan dengan menggunakan perkhidmatan Instant Copywriting Termurah. Dibawah adalah beberapa feedback pelanggan Instant Copywriting Termurah. Review dan feedback yang lebih banyak boleh didapat di FB page mereka di sini.










Perniagaan dan jualan online anda kini mampu pergi jauh dengan hanya mndapatkan perkhidmatan copywriting daripada Instant Copywriting Termurah. 

Apa tunggu lagi?

Anda kini boleh menjadi peniaga online berjaya sekarang juga!

Instant Copywriting Termurah

Facebook : Instant Copywriting Termurah
Instagram: @Instantcopywriting
Whatsapp: 0132574350

0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama