Pelancaran Maxim E-panggilan Malaysia di Bumi Borneo

maxim

Maxim Malaysia berkembang maju hari demi dari dengan pelancaran di bandar-bandar baru seluruh Malaysia, untuk mencapai sasaran beroperasi di seluruh Malaysia termasuk kawasan pedalaman. 

Kini berkembang dengan pelancaran operasi baru di Sipitang, Sabah dan Lawas, Sarawak. Dengan ini,
penduduk bandar tersebut akan mendapat akses kepada Maxim E-panggilan sebagai salah satu inisiatif pengangkutan untuk bergerak dan melancong.

Lawas, Sarawak

Lawas terletak di timur negeri Sarawak dengan alam semula jadi yang menakjubkan dan pelbagai tempat menarik untuk di lawat. 

Pengguna tidak perlu lagi risau mengenai pengangkutan kerana Maxim Malaysia kini sedia untuk menawarkan khidmat yang terbaik dengan pelbagai servis yang akan membantu memudahkan urusan semua. 

Lebih menarik lagi, penduduk di Lawa boleh nikmati banyak servis termasuk e-panggilan, penghantaran barang, lori, servis domestik seperti dobi, SPA dan pembelian barang hantar ke rumah.

Sipitang, Sabah

Sipitang merupakan bandar yang berdekatan dengan perantaraan negara Brunei dan Indonesia, banyak pelancong menggunakan pengangkutan darat di Sipitang. Kini semua boleh menggunakan Maxim E-panggilan sebagai salah satu inisiatif untuk melancong. 

Maxim Malaysia di Sipitang mempunyai perkhdimatan E-panggilan, penghantaran barang, beli dan hantar di seluruh bandar. Maxim berharap perkhidmatan ini dapat membantu penduduk dengan rutin harian mereka dengan menawarkan harga yang berpatutan untuk semua. 

Harga perjalanan akan diketahui awal di aplikasi sebaik sahaja meletak lokasi yang perlu diambil dan destinasi yang ingin dituju. Dengan ini pengguna dapat merancang pembelanjaan dan tahu mengenai harga dengan lebih awal. Harga perjalanan tidak akan berubah semasa perjalanan bermula.

Dengan ini Maxim Malaysia membuka peluang kepada penduduk di bandar yang berminat untuk sertai kami dan menjadi pemandu e-panggilan, peluang ini dapat membantu rakyat yang tidak mempunyai pekerjaan, pelajar lepasan universiti dan pencari kerja separuh masa. 

Masa bekerja adalah fleksibel di mana rakan-pemandu dapat memilih waktu kerja yang diingini, sama ada ingin menjadi rakan-pemandu sepenuh masa atau separuh masa. Pendaftaran sebagai pemandu boleh di buat di aplikasi sea.taxsee.pro/my/

Maxim Malaysia beroperasi sejak 2018 dan berkembang dengan kuat, Ianya beroperasi si seluruh Malaysia termasuk Sabah, Sarawak dan Persekutuan Labuan.Maxim Malaysia bukan sahaja fokus dengan e-panggilan malahan memperkenalkan pelbagai lagi servis seperti penghantaran barang, kargo, penghantaran makanan dan bersedia untuk memenuhi keperluan harian semua.


0 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama