Idea Hadiah Hari Jadi dan Sesuai untuk Semua Hari Istimewa (Mudah, Cepat dan Murah)

Sumber: Brainwire

Hadiah merupakan benda yang wajib dicari pada hari perayaan dan hari istimewa seperti Hari Jadi, Hari ulang tahun perkahwinan dan perhubungan, Valentine days, Hari ibu, hari ayah, Friendship days, Christmas day dan banyak lagi. Selain menjadi tanda penghargaan kepada orang tersayang, hadiah juga boleh menjadi ucapan terima kasih dan tahniah. 

Hadiah pada setiap perayaan ini selalunya berbeza mengikut hubungan dan kepada siapa kita nak bagi hadiah. Sebagai contoh, pada valentine days pasangan selalunya akan memberi hadiah yang berunsur romantic seperti jambangan bunga kepada si dia yang tersayang. Pada hari ibu biasanya barangan kesukaan seorang ibu seperti set memasak, pasu bunga atau set Tupperware akan dijadikan hadiah kepada ibu. Ini yang membuatkan kita pening nak fikir apa hadiah yang sesuai.




Jangan risau, ada satu hadiah sesuai diberi kepada sesiapa sahaja dan tidak kira apa perayaan atau hari istimewa. Tidak kira ianya untuk Lelaki atau perempuan, ibu atau ayah, teman baik atau majikan, hari jadi atau ucapan tahniah, POTRET LUKISAN sesuai dijadikan hadiah dan mungkin akan menjadi hadiah terbaik bagi si dia.

Benar! Potret lukisan adalah hadiah yang universal dan sangat berharga. Ianya bukan sahaja boleh menjadi hadiah pada semua perayaan, tetapi juga kepada semua orang. Tidak kira diberi kepada pasangan, best friends, ibu, ayah, ahli keluarga atau kepada majikan sekalipun, lukisan Potret boleh dijadikan hadiah yang berkualiti dan anda tidak akan gagal mengukir senyuman pada wajah orang yang menerimanya. Bukan itu sahaja, selain menjadi hadiah dan kenangan kepada si dia, ianya juga boleh menjadi koleksi diri sendiri. 


Sekiranya wajah anda menjadi hasil seni yang dipotretkan, anda juga pasti akan tersenyum dan merasa dihargai. Apatah lagi jika ianya datang daripada yang tersayang. Tambahan pula potret lukisan ini bersifat tahan lama dan selalunya diletakkan di tempat yang selalu dilihat seperti dinding rumah dan meja kerja. Anda akan sentiasa diingati setiap kali si dia melihat potret hadiah anda. Kegembiraan akan bertambah sekiranya si dia menerima kejutan yang tidak dijangka. potret lukisan adalah hadiah yang pasti akan membuat penerima teruja. 


Hasil tangan ROSE


Semua orang dilahirkan dengan bakat tersendiri. Namun, tidak semua orang dilahirkan dengan bakat melukis. Oleh itu, anda mungkin memerlukan bantuan daripada pakar. Disini admin nak bagi tau yang kini sesiapa sahaja boleh memberi Potret lukisan sebagai hadiah kerana ROSE, seorang pelukis Potret yang mahir menawarkan harga kasih sayang sempena Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan (PKPP) ini.

**Promosi PKPP kini hanya**
** RM50
** Potret gambar bersaiz A4 (kertas khas)
** siap dalam sehari

TEMPAHAN BOLEH DIBUAT MELALUI:

Pelukis: ROSE- https://wa.link/ms6omk 
Email: rushanisiahjuhan23@gmail.com

Anda akan mendapat hasil tangan berkualiti seakan-akan hidup pada kertas lukisan khas bersaiz A4. 

Anda tidak perlu risau sekiranya anda kesuntukan masa mencari hadiah, kerana Potret Lukisan siap hanya dalam sehari. Hari ini anda hantar gambar, esok dah siap! Mudah bukan? 

Tempahan bagi saiz lukisan lain turut dibuka namun pada harga yang biasa. Oleh itu, tempahan pada masa kini adalah Langkah yang bijak.

Cepat!! Promosi sebegini tidak akan jumpa kat mana-mana dan tidak berlangsung selama-lamanya. 

Orang yang diraikan pasti akan merasa lebih istimewa kerana hadiah tidak sama seperti hadiah yang lain. Ianya dilakar khas untuk individu tersebut dan lebih bermakna sekiranya memori anda Bersama si dia dilakarkan dalam bentuk potret. 

Apa tunggu lagi? Tempah sekarang untuk mengukir senyuman pada wajah orang tersayang!



1 Ulasan

Catat Ulasan

Post a Comment

Terbaru Lebih lama